Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Εμπειρία Σχέσης Μαθήματα Ζωής

Απελευθερώνοντας τη Σχέση που τελείωσε. 

Εργαστήρι Αυτογνωσίας & Θετικής Σκέψης

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013 ώρα 19:00

Ο Δημήτρης Νομικός συγγραφέας του βιβλίου Μια Μέρα, Μια Ψυχή, Τρεις Ζωές  & η Καίτη Σαμαρτζή Ολιστική θεραπεύτρια & Life Coach, θα σας ξαφνιάσουν ευχάριστα για μια ακόμα φορά & σας προσκαλούν σε ένα αποκαλυπτικό, διαφορετικό, πρωτότυπο  & ανατρεπτικό εργαστήρι Αυτογνωσίας & Θετικής Σκέψης,  που θα αποτελέσει την βάση του επόμενου βιβλίου που ετοιμάζει ο συγγραφέας. 

 Αυτό που θα γραφτεί από την πορεία της σημερινής μας συνάντησης. 

Οι σχέσεις που πέρασαν από τη ζωή μας ήταν ένα εμπόδιο ή ήταν ένα μάθημα που μας έκανε σήμερα αυτό που είμαστε; 

Απελευθερώνοντάς τη, μαθαίνουμε τι είχε να μας δώσει...

Σε ευχαριστώ που βρέθηκαν οι δρόμοι μας μαζί, για όσο καιρό τραβήξαμε παρέα! 

Μου έδωσες, σου έδωσα, και ήταν η διαδρομή αυτή θεσπέσια! 

Επειδή μαζί την αποφασίσαμε. 

Σε ευχαριστώ επειδή μου έδωσες το μάθημα που χρειαζόμουν και μου επέτρεψες να σου δώσω το μάθημα που χρειαζόσουν. 

Πάντα βαδίζουμε στο δικό μας μονοπάτι, και ήταν υπέροχο για όσο καιρό αυτά ταυτίστηκαν. Σε συγχωρώ για τον πόνο που ένοιωσα την ώρα της σύγκρουσης. 

Σε συγχωρώ για λόγια, πράξεις και συναισθήματα που επιβράδυναν την πορεία μου. Αυτά μου έδωσαν να καταλάβω ότι ήρθε η ώρα του αποχωρισμού.

 Ζητώ να με συγχωρέσεις για τον πόνο που ένιωσες την ώρα της σύγκρουσης. Συγνώμη για λόγια, πράξεις και συναισθήματα που επιβράδυναν την πορεία σου. 

Με αυτήν την πράξη, απελευθερώνω τη ραγισμένη σχέση, και έτσι είμαστε και οι δύο ελεύθεροι από τα πάθη και τα λάθη του παρελθόντος.

Ποια Αγάπη θέλω; Την αγάπη που δεσμεύει ή την αγάπη που απελευθερώνει.

“Η Ευτυχία μου είναι πλήρης όταν όλα έχουν μια θέση στην καρδιά μου”
Bert Hellinger 

Στον πύργο του Πειραιά, Ακτή Ποσειδώνος, στο 2ο όροφο, στην αίθουσα της χορωδίας Πειραιά

Η εισφορά για το κάθε εργαστήρι είναι 30€.

Διοργάνωση Αμάλθεια

Για πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής
Τηλ. 6945 155 313 & 6932 932 079

Σας περιμένουμε...

Το σεμινάριο Συντονίζουν
Ο Δημήτρης Νομικός & η Καίτη Σαμαρτζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου